انتخاب بهترین آویز طلا

انتخاب بهترین آویز طلا

انتخاب بهترین آویز طلا

انتخاب بهترین آویز طلا آن هم با توجه به تنوع بسیار بالا در طرح و مدل این محصول، مسلما کاری بس مشکل خواهد بود خصوصا اگر جزء افراد سخت پسند و خاص پسند باشید.

یک آویز طلا اگر بدرستی انتخاب شود هر چقدر هم که طرحی ساده داشته باشد، علاوه بر آنکه می‌تواند مکمل استایل شما باشد، میتواند جلوه و جذابیت و درخشش شما را چند برابر کند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله خرید آویز طلا مناسب نیز مراجعه کنید و اطلاعاتی کامل و جامع در این خصوص بدست آورید.

نحوه انتخاب بهترین آویز طلا 

همانگونه که میدانید آویز طلا زینتی است که به تنهایی قابل استفاده نمیباشد و با قرار گرفتن در کنار گردنبند، ساعت و یا دستبند باعث زیبایی و برجستگی بیشتر این زورآلات میشود.

آویزهای طلا در اشکال و مطرح های متفاوتی طراحی و ساخته میشوند، از قدیمی ترین این طرح ها آویز طلا با طرح حیوانات و آویز طلا قلب و از جدیدترین اشکال آویز طلا با حک نام و همچنین انواع آویز طلا فانتزی میباشد.

برای انتخاب آویز طلا مناسب در ابتدا باید چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید.

  • سلیقه شخصی 

این یک اصل اساسی و کلی است که در هنگام خرید هر چیزی سلیقه و علاقه شخصی تاثیر بسزایی در تصمیم گیری دارد. سلیقه ما بر اساس احساسات و تصورات شخصی، محل زندگی، فرهنگ و تاریخ، معاشرت با دوستان و … شکل گرفته و خصوصیات شخصیتی ما آن را کامل می کند.

بنابراین همواره در هنگام انتخاب و خرید هر چیزی تلاش کنید تا خریدتان مطابق علاقه و سلیقه تان باشد تا بعدها از آن دلزده نشده و در هنگام مصرف بتوانید از انتخاب خود لذت ببرید.

  • مد

در سالهای قبل، آنچه امروز به آن مد میگوییم سالی یک یا دوبار به دنیا معرفی میشد اما در حال حاضر ما در هر فصل شاهد مدلهای جدیدی هستیم که توسط سلبریتی ها و اشخاص معروف، معرفی میشود.

تلاش کنید تا با اطلاع از مدهای جدید و به روز در پوشش و استایل خود استفاده کنید تا علاوه بر آراستگی باعث تفاوت شما با دیگران باشد.

  • فرم صورت

همانگونه که گفتیم آویز طلا به تنهایی کاربرد ندارد و بیشتر همراه با گردنبند مورد استفاده قرار میگیرد، پس برای جلوه و زیبایی بیشتر باید گردنبند خود را با توجه به شکل و فرم صورت انتخاب کنید.

صورت‌های کشیده باید از گردنبند کوتاه و صورت‌های گرد از گردنبند بلند استفاده کنند، پس برای گردنبندهای کوتاه آویز کشیده و بلند خیلی مناسب نیست و برای گردنبندهای بلند آویزهای کوچک و گرد.

  • متناسب با موقعیت و کاربرد 

در ابتدا ببینید که آویز طلا را به چه منظور و برای چه موقعیتی خریداری میکنید؟

مسلما یک آویز طلا ساده برای حضور در مراسم تشریفاتی گزینه مناسبی نیست و یک آویز طلا پر زرق و برق دارای نگین و سنگ های قیمتی برای مصرف روزانه مناسب نیست.

  • متناسب با سن و سال 

این گزینه به خصوص در زمان هدیه دادن به دیگران حائز اهمیت است، چون نمیتوان از هر مدل و طرحی برای تمام افراد با هر رده سنی استفاده کرد.

بهتر است برای کودکان کم سن و سال از آویز طلا کودکانه مناسب، برای خانم های نوجوان از آویز طلا سنگ ماه تولد، برای بانوان جوان از آویز طلاهای نگین دار و برای خانم های سن بالا از آویز های طلاهای کلاسیک با سنگ های قیمتی استفاده کنید.

  • تناسب با گردنبند

بخاطر داشته باشید که آویز و گردنبند طلا شما باید با یکدیگر تناسب و تعادل داشته باشند، برای آویز طلاهای ظریف از گردنبندهای نازک و برای آویز طلاهای سنگین از گردنبندهای ضخیم استفاده کنید.

درست است که ایجاد تضاد باعث زیبایی میشود اما اگر برای یک آویز طلا سنگین از گردنبندی ظریف استفاده کنید احتمال پاره شدن گردنبند وجود دارد، و اگر یک آویز طلا ظریف را در گردنبندی ضخیم بکار ببرید، اصلا به چشم نمی آید.

  • بودجه 

ابتدایی ترین و در عین حال مهمترین مساله در هنگام خرید هر چیزی، میزان بودجه و هزینه ای است که برای خرید خود در نظر گرفته اید. بدین ترتیب در هنگام خید بهتر است از نظر کارشناس مربوطه استفاده کنید و آویز طلا خود را مطابق بودجه تان خریداری کنید.

 

برای مشاهده انواع آویز طلا گالری مدرن گلد بر روی لینک کلیک کنید.

 

همانطور که بارها نیز گفته ایم زیورآلات شما به نوعی نشان دهنده شخصیت شما هستند. آویزهای طلا نیز میتوانند به شما ظاهری رسمی و خشک و یا ظاهری صمیمی و گرم و شوخ ببخشند. پس در زمان انتخاب و خرید نهایت حوصله و دقت را به خرج دهید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *