انتخاب بهترین گوشواره طلا

انتخاب بهترین گوشواره طلا

انتخاب بهترین گوشواره طلا

انتخاب بهترین گوشواره طلا آن هم با توجه به این همه تنوع در طرح و مدل مسلما کاری مشکل خواهد بود خصوصا اگر شما جزء افراد سخت پسند باشید.

یک گوشواره طلا اگر بدرستی انتخاب شود هر چقدر هم که طرحی ساده داشته باشد، علاوه بر آنکه می‌تواند استایل شما را کامل کند، میتواند جلوه و جذابیت شما را نیز چندین برابر کند.

برای مشاهده انواع گوشواره طلا گالری مدرن گلد بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه انتخاب بهترین گوشواره طلا 

همانگونه که میدانید گوشواره زینتی است که فضای خالی میان گوش و گردن را پر کرده و بدین شکل به آن زیبایی میبخشد. امروزه گوشواره ها در انواع طرح ها و مدل ها و همچنین انواع جنس ها در بازار وجود دارند، برای داشتن بهترین گوشواره طلا در هنگام خرید و انتخاب آنها باید یکسری اصول را رعایت کنید.

  • سلیقه شخصی 

هنگام خرید هر چیزی سلیقه و علاقه شما تاثیر بسزایی در تصمیم گیریتان دارد. سلیقه بر اساس احساسات و تصورات شخصی، محل زندگی، فرهنگ و تاریخ، مراودات با دوستان و … شکل گرفته و خصوصیات شخصیتی شما آن را کامل می کند.

بنابراین همواره در هنگام انتخاب و خرید هر چیزی تلاش کنید تا خریدتان مطابق علاقه و سلیقه تان باشد تا بعدها از آن دلزده نشوید و در هنگام مصرف بتوانید از انتخاب خود لذت ببرید.

  • مد

در سالهای قبل، مدل های جدید یا آنچه امروز به آن مد میگوییم سالی یک یا دوبار به دنیا معرفی میشدند اما در حال حاضر در هر فصل ما شاهد مدلهای جدیدی هستیم که توسط سلبریتی ها و اشخاص معروف، معرفی میشود.

برای انتخاب بهترین گوشواره طلا تلاش کنید تا از مدل های جدید و به روز برای آراستگی خود استفاده نمایید تا باعث تفاوت  شما با دیگران باشد.

  • فرم صورت

توجه به شکل و فرم صورت در انتخاب شما، بسیار تأثیر گذار است و حتما باید آن را در نظر بگیرید زیرا علاوه بر زیبایی بخشیدن به چهره، میتواند برطرف کننده یا کم رنگ کننده ایرادات احتمالی چهره شما نیز باشد.

  • بودجه 

و همانند خرید سایر مایحتاج خود، در هنگام خرید آنچه بسیار اهمیت دارد میزان بودجه و هزینه ای است که برای خرید خود در نظر گرفتید.

بهترین گوشواره طلا | گوشواره طلا مناسب | گوشواره طلا آویزی | گوشواره طلا میخی | گوشواره طلا مرواریدی | گوشواره طلا نگینی

 

خرید و انتخاب بهترین گوشواره طلا بر اساس شکل صورت 

برای انتخاب طلا و جواهرات و کلا زیورآلات یک قانون اصلی وجود دارد، آن هم اینکه شما دقیقا باید مدل هایی را انتخاب کنید که متضاد با شکل صورت یا اندام شما هستند، بدین ترتیب آنها به خوبی به چشم آمده و به زیباتر شدن تیپ و استایل شما نیز کمک میکنند.

  • صورت‌های بیضی 

در این شکل از صورت ها، پهنای پیشانی دقیقا به اندازه پهنای استخوان گونه ها میباشد و صورت از گونه ها به سمت چانه باریک می شود.

خانم هایی با این شکل صورت می توانند از اشکال مختلف گوشواره استفاده کنند که یکی از بهترین مدل ها همان شکل بیضی اما در جهت عکس صورت میباشد.

  • صورت‌های گرد  

در این شکل از صورت ها، پهن ترین قسمت صورت استخوان گونه ها میباشد که با حرکت به سمت بالا و پایین چهره به تدریج باریک می شود.

انواع گوشواره های زاویه دار و کشیده و همچنین گوشواره هایی با پهنای کم یا متوسط برای بانوانی با این نوع از صورت ها مناسب و برازنده میباشند.

  • صورت های قلبی 

در این شکل از صورت ها، پیشانی پهن تر از استخوان گونه ها میباشد و گونه ها نیز همراه با چانه یک شکل مخروطی را تشکیل می دهند که صورت به سمت پایین باریک می شود.

بهترین گوشواره برای این نوع از صورت ها انواع گوشواره های کشیده با اشکال منحنی و پیچ و خم دار میباشد که به متعادل کردن فرم صورت و جلب توجه دیگران به سمت چشم ها و گونه ها کمک بسیار میکند.

  • صورت های مربعی

در این شکل از صورت ها، پهنای چهره از پیشانی به سمت گونه ها و از گونه ها به سمت چانه زیاد تغییر نمی کند.

برای بانوانی با این فرم صورت گوشواره های بلند و کشیده و آویزان و هم چنین گوشواره های حلقه ای که بصورت گرد و منحنی میباشند خطوط و حالات چهره را نرم تر و ملایم تر میکنند، مناسب ترین انتخاب میباشد.

  • صورت های باریک یا مستطیلی 

در این شکل از صورت ها، حالت کلی صورت مربع شکل اما کمی کشیده تر است. انواع گوشواره های آویزی، و گوشواره هایی با انتهای منحنی (قطره ای) استخوان گونه ها را برجسته تر و به صورت، نرمی و ملایمت می بخشند.

خرید گوشواره طلا مناسب برای تمام اشکال صورت

اگر در خصوص فرم صورت خود مطمئن نیستید و یا نیاز به یک گوشواره طلا مناسب برای موقعیت های مختلف دارید، بهترین گزینه برای شما گوشواره طلا مرواریدی و یا گوشواره های نگینی هستند، زیرا درخشش و زیبایی این گوشواره ها ظاهر معمولی و ساده شما را به ظاهری رسمی و برازنده تبدیل می کند.

همچنین اگر میخواهید یک گوشواره طلا پر کاربرد داشته باشید که براحتی با انواع پوشش ها و استایل ها ست و هماهنگ شود و در موقعیت های مختلف اعم از مراسم رسمی و نیمه رسمی و همچنین محافل دوستانه و خانوادگی همراهتان باشد، بهترین انتخاب گوشواره های میخی هستند.

به خاطر داشته باشید که زیورآلات شما به نوعی نشان دهنده شخصیت شما هستند. گوشواره ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، آنها میتوانند به شما ظاهری رسمی و خشک و یا ظاهری صمیمی و شوخ ببخشند.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *