انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست‌

انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست‌

انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست‌

برای انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست‌ باید به چه نکاتی توجه کنیم تا بتوانیم بهترین دستبند طلا را خریداری کرده باشیم؟ این پرسشی است که بارها توسط خریداران طلا از ما پرسیده میشود، پس در این بخش همراه ما باشید با نکاتی کلیدی و اساسی.

همانطور که بارها نیز گفته ایم برای جلوه و درخشش بهتر باید طلا و جواهرات خود را بر اساس رنگ پوستتان انتخاب کنید، و در این خصوص دقت و وسواس زیادی به خرج دهید. توجه داشته باشید که همواره ایجاد تضاد باعث زیبایی نمیشود و گاه نتیجه عکس میدهد.

یادتان باشد که هر فرد رنگ پوستی کاملا متفاوت با فرد دیگر دارد؛ بنابراین ممکن است یک زیور طلا که توسط شما استفاده میشود برای فرد دیگر آن جلوه و جذابیت خاص و زیبا را نداشته باشد.

از میان سایر زیورآلات انگشتر و دستبند طلا چون همواره در معرض دید هستند باید با توجه به رنگ پوست و با دقتی خاص انتخاب شوند. برای انتخاب بهترین دستبند طلا، میتوانید انواع دستبندهای طلا گالری مدرن را مشاهده نمایید.

رنگ پوست چه تاثیری بر جلوه طلا و جواهرات دارد؟

بدون در نظر گرفتن رنگ پوست نباید هر نوع طلا و جواهری را انتخاب کنید، هارمونی و تناسبی که رنگ پوست با پوشش و همچنین زیورآلات مصرفی ما ایجاد میکند در جذابیت ما تاثیر فراوانی دارد.

البته شاید بگویید که زیبایی و جذابیت بیشتر در ایجاد تضاد است، که کاملا درست میباشد و گاه بر هم زدن قوانین نتیجه جذاب تری ایجاد میکند، و همان گونه که بارها نیز گفته ایم انتخاب و خرید طلا و جواهرات در اولین مرحله کاملا به سلیقه شخصی و همچنین علاقه شما بستگی دارد.

برای اطلاعات بیشتر همچنین میتوانید به طلا و جواهرات مناسب رنگ پوست مراجعه کنید.

 

برای انتخاب بهترین دستبند طلا چگونه رنگ پوست خود را تشخیص دهیم؟

برای آنکه بتوانید تناژ و نوع رنگ پوست خود را تشخیص بدهید، یک راه ساده وجود دارد: در فضای باز و زیر نور خورشید قرار بگیرید و سپس به بخش داخلی مچ دستتان دقت کنید و ببینید که رگ‌های خون شما به چه رنگی هستند.

  • اگر دارای رگ‌های خونی آبی و بنفش هستید، یعنی شما دارای تناژ پوست سرد هستید.
  • اگر دارای رگ‌های خونی سبز هستید، یعنی شما دارای تناژ پوست گرم هستید.
  • و اگر دارای رگ‌های خونی آبی و سبز هستید، یعنی شما دارای تناژ پوست خنثی هستید.

 

بخاطر داشته باشید که تناژ پوست با رنگ واقعی پوست فرق دارد، ممکن است پوست شما تیره باشد اما تناژ آن سرد باشد و یا پوستتان رنگ‌پریده اما گرم باشد. تناژ پوست به نژاد و اقلیت مردم مربوط است و رنگ پوست تحت تاثیر عوامل متفاوتی است.

خرید و انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست‌

پس از آنکه رنگ پوست خود را بدرستی تشخیص دادید، حالا باید طلای متناسب با آن را بگونه ای انتخاب کنید که باعث تشدید رنگ پوست شما شود.

انتخاب دستبند طلا | دستبند طلا مناسب | دستبند طلا جواهر | دستبند جواهر مناسب | بهترین دستبند طلا | بهترین دستبند جواهر

بهترین دستبند جواهر مناسب با تناژ پوست

معمولا پایه دستبندهای جواهر از طلا و نقره و … میباشد اما سنگ‌های قیمتی و جواهر نیز باید مطابق با رنگ تناژ پوست انتخاب شوند، تا به شما ظاهری منسجم و جذاب‌تر بدهند.

  • برای پوست هایی با تناژ سرد، سنگ‌های روشنی مانند قرمز و سبز یا بنفش باعث می‌شود تا دستبند شما زنده‌ و جذاب‌تر به نظر برسد.
  • برای پوست هایی با تناژ گرم، سنگ هایی به رنگ‌ خاکی مانند قهوه‌ای، زرد، نارنجی و یا حتی رنگ فیروزه‌ای شما را جذاب تر و زیباتر میکنند.
  • و برای پوست هایی با تناژ خنثی، طیف وسیعی از سنگ های قیمتی برای شما انتخابی مناسب خواهد بود.

 

در این بخش تلاش کردیم تا در خصوص انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست اطلاعاتی جامع و مفید در اختیارتان قرار دهیم، اگر باز هم درباره انتخاب طلای مناسب با رنگ پوست خود سوالی داشتید، میتوانید از بخش تماس با ما، از مشاوره های رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *