انتخاب گردنبند طلا مناسب با لباس عروس

انتخاب گردنبند طلا مناسب با لباس عروس

انتخاب گردنبند طلا مناسب با لباس عروس

طلا و جواهرات باعث کامل شدن پوشش و استایل شما میشوند، و این مساله در شب عروسی پر رنگ تر میشود. برای درخشان تر شدنتان در مراسم عروسی بهتر است نکاتی کوچک را در هنگام انتخاب گردنبند طلا مناسب با لباس عروس رعایت کنید.

همان گونه که میدانید امروزه تنوع بسیار زیادی در طرح ها و مدل ها و همچنین رنگ های مختلف طلا و جواهرات وجود دارد، و همین مساله باعث شده است تا در هنگام انتخاب و خرید طلا و جواهرات دچار سردرگمی و تردید شویم.

نکات کاربردی انتخاب گردنبند طلا مناسب با لباس عروس

این نکته را بخاطر داشته باشید که در بین تمام انواع طلا و جواهرات، گردنبند عضوی مستقل است که حتی اگر ساده و بدون هیچگونه طرحی باشد، اگر بدرستی انتخاب شود به تنهایی میتواند به درخشش و زیبایی شما کمک بسیاری کند.

بهترین گردنبند طلا برای عروس گردنبندی است که کامل کننده لباس عروس و همچنین متناسب با شخصیت او باشد.

1. انتخاب فلز مناسب اولین قدم در انتخاب گردنبند طلا مناسب با لباس عروس است. برای آنکه تمام طلا و جواهرات شما با هم هارمونی جذابی داشته باشند بهتر است از یک نوع فلز باشند، مثلا همه طلا زرد باشند یا همه طلا سفید.

یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید توجه به تناژ و رنگ پوست است، زیرا رنگ پوست در انتخاب گردنبند و سایر زیورآلات تاثیر گذار بوده و باعث جذابیت و جلوه بیشتر شما می شود.

برای اطلاعات بیشتر به بخش طلا و جواهرات مناسب رنگ پوست مراجعه کنید، تا اطلاعاتی جامع و کامل در اختیارتان قرار بگیرد.

فاکتور مهم دیگر این مورد است که طلای انتخابی شما باید کامل کننده رنگ لباس عروستان باشد. اگر لباس شما سفید براق یا شامپاینی است طلای زرد و رزگلد بهترین انتخاب است و اگر لباس شما سفید خالص است طلای سفید یا پلاتین بهترین انتخاب برای درخشش بیشتر شما می باشد.

2. تناسب رنگ ها با یکدیگر

بسیاری از عروس ها دوست دارند که در مراسم عروسی خود خیره کننده و منحصر بفرد باشند، پس از طلا و جواهرات رنگی استفاده کنید، البته رنگ ها با یکدیگر هارمونی داشته باشند.

از انواع گردنبند طلا با سنگ‌های قیمتی رنگی میتوانید برای جلوه و جذابیت بیشتر خود در مراسم عروسی تان استفاده کنید. این گردنبندهای رنگی را میتوانید با دسته گل یا لباس خود ست و هماهنگ کنید.

3. کامل کردن لباس عروس

بخاطر داشته باشید که در هنگام انتخاب گردنبند طلا مناسب با لباس عروس خود، به استایل کلی خود توجه کنید. برای بهتر شدن استایل بهتر است گردنبند شما با نوع لباس و یقه آن همخوانی داشته باشد.

برای لباس عروس ساده و ظریف است، جواهرات بزرگ و شلوغ اصلا مناسب نیست اما اگر لباس عروس‌ شما مدل پرنسسی با دامنی پف دار است جواهرات پر زرق و برق بهترین انتخاب میباشد.

گردنبندهای طلا مروارید که طرح های مختلفی دارند، همواره جزء زیورآلاتی هستند که برای هر نوع لباس عروس و سن و سالی مناسب هستند، زیرا زینتی اصیل و کلاسیک و در عین حال مدرن میباشند.

4. متناسب با نوع یقه‌ لباس عروس

نوع و شکل یقه لباس عروس در انتخاب مدل گردنبند نقش بسزایی دارد، این مدل یقه لباس است که نوع و اندازه گردنبند را برای شما تعیین میکند.

برای لباس عروس های دارای منجوق، باید یک گردنبند ساده انتخاب کنید و اگر لباس عروستان بسیار ساده و کلاسیک است باید از گردنبندهای بزرگ و پر زرق و برق استفاده کنید تا بهتر به چشم بیایید.

لباس عروس هایی با یقه دکلته که فضای باز زیادی دارند، از انواع گردنبندها خصوصا گردنبند طلا مدل چوکر میتوان استفاده نمود.

لباس عروس هایی با یقه دلبری یا یقه‌های قلبی شکل با استفاده از یک آویز ساده و ظریف که ارتفاع گردنبند آن کمی بالاتر از یقه است، استایل شما را خیره کننده میکنند.

لباس عروس هایی با یقه قایقی که جزء لباسهای طرح کلاسیک و شیک هستند، با یک گردنبند طلا ساده و ظریف تعادل و هماهنگی زیبایی ایجاد میکنند.

لباس عروس هایی با یقه هفت با گردنبندهای آویزدار، ترکیب دلربایی به شما میدهند.

لباس عروس هایی با یقه پوشیده که فضای زیادی برای گردنبند نمی‌گذارند، برای زیبایی و جلوه بیشتر نیاز به گوشواره‌های آویزی و یا یک دستبند جواهر زیبا دارند، پس به گردنبند فکر نکنید.

لباس عروس هایی با یقه توری خصوصا اگر تور آنها نازک است معمولا دارای منجوق و سنگ و نگین های ریز هستند، پس نیازی به آویختن گردنبند نیست، زیرا گردنبند شما هیچ جلوه ای ندارد و در میان این تزیینات گم میشود.

لباس عروس هایی با یقه کج نیز تنها با یک جفت گوشواره پر زرق و برق به استایل شما جذابیت و جلوه میبخشند، زیرا گردنبندی که مناسب این مدل از لباس باشد به سختی پیدا میشود و ممکن است تناسب خوبی با لباس نداشته باشد.

5. هارمونی و هماهنگی طلا و جواهرات با یکدیگر

اگر میخواهید از چند تکه زیورآلات برای روز عروسی خود استفاده کنید، بهترین انتخاب سرویس طلا یا نیم ست طلا میباشد زیرا تمام اجزای آنها به خوبی با یکدیگر هماهنگ بوده و یک شکل هستند.

همچنین برای اطلاعات در خصوص انتخاب بهترین سرویس طلا عروس میتوانید بر روی لینک آن کلیک کنید.

اما اگر میخواهید از طلا و جواهر متفاوت استفاده نمایید، دقت کنید تا ترکیب آنها با هم و همچنین با لباس شما هارمونی و هماهنگی داشته باشند.

این سازگاری و یکسانی باید در سبک، مدل سنگها، رنگ و فلزات با یکدیگر باشد، ینی یک نقطه مشترک آنها را با همدیگر پیوند دهد.

6. تعداد جواهرات

این تصور که آویختن تعداد بسیاری از انواع جواهرات جذاب و وسوسه‌انگیز است، آن هم در روز عروسی؛ خیالی واهی و تصوری کاملا اشتباه است.

شما بعنوان عروس در این روز مهم زیباترین هستید، پس برای جلوه بیشتر نیازی به آویختن جواهرات بسیار و خیلی سنگین نیستید.

هر په تعداد زیورآلات شما کمتر و ساده تر باشند، درخشان تر خواهید بود.

7. گردنبند طلا متناسب با شخصیت 

برای شناخت بهتر شخصیت انسان‌ها میتوانید به نوع پوشش و استایلشان توجه کنید. پس در روز عروسی خود از طلا و جواهراتی استفاده کنید که بهترین احساسی را که به خود دارید، به دیگران نیز منتقل کند.

 

روز عروسی هر کس، خاص ترین روز زندگی اوست، پس در هنگام انتخاب گردنبند طلا مناسب با لباس عروس خود کمی دقت و صبر و حوصله به خرج دهید، چنین شب و مراسمی فقط یکبار در زندگی هر کسی اتفاق می افتد.

اگر برای انتخاب طلا موردنظر خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی با کارشناسان ما تماس بگیرید و همچنین از انواع مدل های گردنبند طلا گالری مدرن گلد در لینک مربوط دیدن نمایید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *