انواع مدل های گوشواره طلا

انواع مدل های گوشواره طلا

انواع مدل های گوشواره طلا

انواع مدل های گوشواره طلا از هر جنس و رنگی که باشند جزء یکی از زیورآلات محبوب برای بانوان به حساب می آیند. در این بخش میخواهیم مدل های محبوب گوشواره ها را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات کافی بتوانید زیور موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. 

در گذشته گوشواره ها جزیی مهم در پوشش مردان در ایران باستان بوده اند و در غرب نیز استفاده از گوشواره ابتدا در میان زنان افریقایی رواج یافت. و در حال حاضر هر بانویی در تلاش برای یافتن گوشواره ای شیک و جذاب است تا ظاهر خود را زیباتر جلوه دهد. 

انواع مدل های گوشواره طلا

همانگونه که میدانید اتصال گوشواره ها به لاله گوش است و معمولاً به صورت جفتی استفاده شده و باعث جلوه و زیبایی هر چه بیشتر ناحیه سر و گردن می شوند.

برای خرید گوشواره ابتدا باید با انواع مدل‌های گوشواره طلا آشنا باشید تا بتوانید با توجه به نیاز و علاقه خود گوشواره موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

  • گوشواره طلا حلقه ای

این گوشواره ها از گدشته جزء پرطرفدارترین و پراستفاده ترین گوشواره ها در بین بانوان بوده اند. گوشواره های حلقه‌ای را می‌توان در اشکال مختلفی مانند مربع، دایره، مستطیل و بیضیخریداری کرد.

اکثرا گوشواره های حلقه‌ای به شکل دایره و مربع می‌باشند و در طراحی و ساخت آنها از سنگ‌های قیمتی مانند یاقوت و زمرد استفاده شده است.

گوشواره طلا حلقه ای پیچی و گوشواره طلا اوپال دو نمونه بسیار عالی برای این دسته هستند.

  • گوشواره طلا میخی

این نوع از گوشواره ها یکی از ساده ترین و در عین حال پر فروش ترین گوشواره‌ها می‌باشند، زیرا علاوه بر داشتن جلوه ای بسیار زیبا، یکی از مهمترین ویژگی‌های منحصر بفرد این گوشواره ها آویزان نبودن آنها بر گوش است.

گوشواره‌ های میخی برای هر فرم صورتی مناسب بوده و می‌توانید از این مدل گوشواره این مدل از گوشواره ها را با هر تیپ و استایلی، چه رسمی و چه غیر رسمی براحتی ست کنید. 

ئو نمونه از زیباترین گوشواره های میخی در گالری مدرن گلد گوشواره طلا میخی جواهر برلیان و گوشواره طلا میخی دایره ای میباشند که هر یک طراحی زیبا و منحصر بفرد خود را دارند.

  • گوشواره طلا بخیه ای

این نوع از گوشواره ها نیز در واقع نوعی گوشواره آویزی هستند، منتهی اکثرا با استفاده از زنجیرهای ظریف و نازک طلا ساخته شده و هیچ قفلی ندارند و بیشتر برای خانم هایی که گوششان چند سوراخ دارد، مناسب می‌باشند.

از گوشواره بخیه ای به صورت تکی و جفت استفاده می‌شود و امروزه از این گوشواره ها بصورت ناهماهنگ و نامتقارن برای زیبایی و جذابیت بیشتر استفاده میشود. 

  • گوشواره طلا آویزی

همانطور که از نام این نوع از گوشواره ها نیز پیداست، از لاله گوش آویزان هستند و برای بیشتر نمایان شدن سر و گردن و همچنین جلوه نمایی بیشتر موها از آنها استفاده میشود.

از آنجایی که این گوشواره ها معمولا بلند هستند، پس در زمان استفاده باید دقت کنید که به مو یا یقه لباس و یا روسری تان گیر نکند. 

برای تزئین این گوشواره ها از سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود، بنابراین بهتر است برای حضور در مراسم رسمی و تشریفاتی و همچنین دورهمی ها و مهمانی ها از آنها استفاده کنید.

از جمله نمونه های زیبای این مدل گوشواره در گالری مردن گلد میتوان به گوشواره طلا آویزی بلند و گوشواره طلا آویزی گل صدفی را نام برد، و همانگونه که مشاهده میکنید این گوشواره ها اصلا برای فعالیت های روزانه و یا استفاده همیشگی مناسب نیستند.

  • گوشواره طلا لوستری

این مدل از گوشواره ها بسیار باشکوه بوده و در طراحی و ساخت تمام آنها از سنگ‌های قیمتی استفاده میشود که همین عامل باعث بالا رفتن ارزش این گوشواره ها میشود.

اگر علاقمند به گوشواره های آویزان و درخشان هسیتید این گوشواره ها یکی از بهترین انتخاب ها برای شما میباشند.

  • گوشواره طلا کلیپسی

این مدل یکی از راحت ترین نوع گوشواره ها هستند که با وارد کردن فشار می‌توان آنها را در گوش‌ها ثابت کرد، در سال های اخیر این مدل جزء محبوب ترین مدل های گوشواره در بین بانوان خصوصا بانوان نوجوان و جوان بوده است. 

  • گوشواره طلا پیرسینگ

این مدل یکی از مدرن ترین گوشواره‌های طلا می‌باشد که در حال حاضر مدل های آن بسیار هم پرفروش است. معمولا این گوشواره‌ها دارای وزن و قیمتی مناسب می‌باشند و اکثرا از آنها در نواحی دور لاله گوش استفاده می‌کنند.

بسیاری از بانوان دوست ندارند که گوش خود را سوراخ کنند اما وست دارند که از گوشواره ها برای زیبایی بیشتر خود بهره ببرند، این گوشواره ها  مشکل بسیاری از این بانوان را حل کرده است.

البته برخی از آقایان نیز از این مدل گوشواره برای زیبایی و آراستگی خود استفاده میکنند و همین مساله یکی از دلایل محبوبیت این روزهای این مدل از گوشواره ها میباشد.

سخن آخر 

در این بخش تلاش کردیم تا انواع مدل های گوشواره طلا را به شما معرفی کنیم. برای انتخاب بهترین گوشواره طلا کافی است که بر روی لینک کلیک کرده تا اطلاعاتی مفید در اختیارتان قرار دهیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *