بهترین دستبند طلا برای هدیه دادن

بهترین دستبند طلا برای هدیه دادن

بهترین دستبند طلا برای هدیه دادن

بهترین دستبند طلا برای هدیه دادن چگونه دستبندی است؟ باید چه طرح، مدل و رنگی داشته باشد؟ باید از چه برندی باشد؟ و … نکته اصلی این است که دستبند طلا اهدایی شما علاوه بر زیبایی، مطابق سلیقه و علاقه طرف مقابل نیز باشد.

مدت زمان بسیاری است که در تمام دنیا از طلا و جواهرات بعنوان هدیه ای ارزنده برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف به کسانی که دوستشان داریم استفاده میکنیم.

دلیل انتخاب بهترین دستبند طلا برای هدیه دادن

دستبندهای طلا جزء زیورآلات محبوب و پرطرفدار بین خانم ها و آقایان هستند که افراد معمولا با هدیه گرفتن آنها بسیار شادمان میشوند.

به نظر شما چرا دستبندهای طلا انتخاب مناسب برای هدیه دادن هستند؟

• دلیل اول زیبایی و طرح های متنوع دستبندهای طلا میباشد.
• دلیل دوم آن است که دستبندها با هر طرح و شکلی به راحتی با انواع پوشش ها و استایل ها ست و هماهنگ می شوند.
• دستبند طلا جزء زیورآلاتی است که اکثر افراد بعنوان زینتی دائمی و همراه از آن، استفاده می کنند.

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین دستبند طلا برای هدیه دادن

دستبندها را از نظر جنس و رنگ و همچنین طرح دارای تنوع بسیار زیادی هستند، بنابراین براحتی میتوانند موردنظر و علاقه هر کس با هر سلیقه خاصی قرار بگیرند.

  • اولین نکته مهم در انتخاب دستبند طلا برای هدیه دادن آن است که به سلیقه و علاقه فرد گیرنده هدیه دقت کنیم، و دستبند را مطابق سلیقه او خریداری کنیم تا بدین صورت علاقه و دوست داشتن خود را بهتر به او نشان دهیم.
  • همانگونه که در بخش بهترین دستبند طلا نیز گفتیم، دستبند طلا انتخابی شما باید با نوع پوشش و بخصوص تناژ رنگ پوستتان هماهنگ باشد تا زیبایی و جلوه آن به خوبی نمایان شود.
  • عیار طلا نیز در انتخاب و خرید دستبند طلا بسیار مهم است، طلای رایج و معمول در بازار ۱۸ عیار است زیرا از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است اما در صورت تمایل میتوانید دستبند طلای 22 یا 24 عیار نیز خریداری کنید.
  • علاوه بر این موارد، مهمترین فاکتور در هنگام خرید بهترین دستبند طلا برای هدیه دادن ، سایز و اندازه بودن آن با مچ دست میباشد که نباید خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ انتخاب شود.

انواع دستبند طلا برای هدیه دادن

به لحاظ نوع مدل دستبندها انواع متفاوتی دارند که هر یک دارای ویژگی و خصوصیات منحصر بفرد خودش میباشد. در زیر به گوشه ای از آنها که برای هدیه دادن مناسب تر هستند اشاره میکنیم:

  • دستبند طلا النگویی

برای بانوانی که علاقمند به استفاده از النگو هستند، این نوع از دستبندها میتواند به خوبی نظر آنها را به خود جلب کند. این دستبندها فاقد قفل هستند و بنابراین در هنگام خرید حتما باید آن را مناسب و اندازه مچ دست خریداری نمود.

نمونه دستبندهای النگویی را میتوانید در لینک های دستبند طلا طوقی ، دستبند طلا لنگر و دستبند طلا ببر مشاهده کنید.

  • دستبند طلا اسم

اگر می خواهید هدیه ای خاص و بسیار منحصر به فردبه عزیزان خود بدهید که بعنوان یک یادگار ماندگار برای همیشه بماند، بهترین انتخاب یک دستبند طلا اسم میباشد که دستبندی کاملا سفارشی است.

نمونه این دستبندها را در لینک دستبند طلا پلاک دار میتوانید مشاهده کنید که قابلیت حک کردن اسم، تاریخ یا متن موردنظرتان را دارد.

  • دستبند طلا چرم 

از جمله پر طرفدارترین و پر استفاده ترین مدل های دستبندهای طلا که امروزه طرفداران بسیار زیادی در بین رده های مختلف سنی خانم ها و آقایان دارد، دستبندهای طلا چرم هستند.

این دستبندها طرحی تقریبا اسپرت دارند، بدنه اصلی دستبند از چرم ساده یا با طرح بافته و آویزی کوچک از طلا به آن وصل میباشد.

این دستبندها براحتی با هر پوشش و استایلی ست و هماهنگ میشوند، و دستبند طلا چرم فرگامو یکی از بهترین نمونه ها در این زمینه است.

  • دستبند طلا مرواریدی

بارها گفته ایم که طلا و جواهراتی که در ساخت و طراحی آنها از مروارید استفاده میشود، یکی از بهترین زیورآلات هستند چرا که علاوه بر سادگی ظاهری و ارزش مروارید برای تمام رده های سنی و برای هر پوشش و استایلی مناسب هستند.

برای مشاهده نمونه این دستبندها بر روی لینک دستبند طلا مرواریدی کلیک کنید.

  • دستبند طلا تک پوش 

تک پوش ها از انواع دستبندها هستند که در جنوب کشورمان محبوبیت بسیار بالایی دارند. این دستبندها معمولا ضخیم و بزرگ هستند و بهمین خاطر به تنهایی و بدون هیچ زیورآلات دیگری مورد استفاده قرار میگیرند.

برای مشاهده دستبند طلا تک پوش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

  • دستبند طلا برندهای معروف 

در حال حاضر بسیاری از افراد خصوصا جوان ترها دوست دارند که همیشه شیک و مطابق با مد روز باشند، و بهمین دلیل بدنبال زیورآلات از برندهای معتبر هستند.

نمونه ای از این دستبندها را میتوانید در لینک های دستبند طلا سواروسکی، دستبند طلا امگا، دستبند طلا رولکس، دستبند طلا پیچی کارتیر و دستبند طلا آویزدار تیفانی مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *