بهترین سرویس طلا عروس

بهترین سرویس طلا عروس

بهترین سرویس طلا عروس

بهترین سرویس طلا عروس چه ویژگی هایی دارد و برای خرید آن باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید؟

در همین ابتدا می گوییم که اگر جز آن دسته از افرادی هستید که اعتقاد دارید خرید سرویس طلای عروس آسان ترین کار مراسم عروسی است، سخت در اشتباه هستید.

از گذشته تا به حال خرید سرویس طلا عروس یکی از سنت های مرسوم ازدواج خصوصا در کشورهای آسیایی بوده است که این مساله همواره نیاز به دقت و زمان، و همچنین صبر و شناخت کافی دارد.

انتخاب و خرید بهترین سرویس طلا عروس

سرویس های طلا مجموعه ای کاملا یک شکل و هماهنگ شامل گوشواره، گردنبند و دستبند می باشند که در طرح ها و مدل های مختلف و با رنگهای طلا زرد، سفید و رزگلد موجود میباشند.

البته سرویس طلا جواهر نیز که در آن از سنگ های قیمتی استفاده شده و اندازه قیراط نیز بزرگتر است، نیز در این دسته بندی ها قرار میگیرند .

یکی از بزرگترین مشکلات زوج های جوان انتخاب رنگ سرویس طلا عروس است، در حالیکه همانگونه که در بخش تفاوت طلا زرد و سفید هم گفتیم هر کدام خصوصیات منحصر بفرد خود را دارند و انتخاب آنها تنها به سلیقه شخصی و بودجه شما ارتباط دارد.

بهترین سرویس طلا | سرویس طلا عروس | سرویس طلا مناسب | خرید سرویس طلا عروس | قیمت سرویس طلا عروس

در زیر تعدادی از مهمترین نکات برای انتخاب و خرید بهترین سرویس طلا عروس را با شما در میان میگذاریم:

  • خرید سرویس طلا متناسب با بودجه

اولین اصل مهم برای خرید هر چیزی میزان بودجه در نظر گرفته شده برای آن است. از آنجا که مراسم عروسی هر یک هزینه مخصوص به خود را دارد سعی کنید تا متناسب با بودجه خود انتخاب و خرید کنید تا برای هزینه های بعدی دچار مشکل نشوید.

  • هدف از خرید سرویس طلا 

ابتدا تعیین کنید که هدفتان از خرید سرویس چیست؟ تنها زیبایی و جذابیت آن برایتان مهم است یا میخواهید برای آینده نیز یک سرمایه گذاری انجام دهید؟

اگر قصدتان سرمایه گذاری برای آینده نیز هست، از سرویس های فاقد برلیان و نگین و یا دیگر سنگ های زینتی و قیمتی مانند یاقوت و زمرد خریداری کنید تا در هنگام فروش که قیمت سنگ و جواهر از طلای شما کسر میشود، خیلی دچار ضرر نشوید.

  • خرید مطابق با مد روز 

اگر جز افراد بسیار حساس و سخت پسند هستید، برای داشتن بهترین انتخاب از قبل اطلاعاتی درباره مد روز داشته باشید تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید.

اگر قصد خرید سرویس طلا مناسب دارید تا بتوانید از آن برای مدت زمان طولانی و دائمی بهره ببرید، پیشنهاد ما خرید و استفاده از طلا و جواهرات مدل کلاسیک است، زیرا علاوه بر اصالت و زیبایی هیچگاه از مد نیفتاده و قدیمی نمی شوند.

  • خرید هماهنگ با فرم صورت و رنگ پوست

در مطالب قبل نیز بطور مفصل در این رابطه صحبت کرده ایم که در انتخاب طلا و جواهرات خود باید باید به فرم صورت و رنگ پوست خود توجه کنید, زیرا زیورآلات باعث درخشش و جلب توجه شما میشوند و اگر درست انتخاب نشوند جلوه خوبی برایتان نخواهند داشت.

  • خرید سرویس طلای ۱۸ عیار

با آنکه طلای 24 عیار خالص ترین نوع طلا میباشد اما بهترین و رایج ترین عیار مصرفی در کشور ما طلای 18 عیار است که براحتی خرید و فروش شده و قیمت مناسبی نیز دارد.

هرچه میزان طلای بکار رفته بیشتر یا کمتر شود عیار طلا نیز زیاد و کم می شود، پس هرچه عیار طلا بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

  • خرید از طلافروشی های معتبر

برای انتخاب و خرید سرویس طلا عروسی خود به طلا فروشی های معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید، و حتما از فروشنده فاکتور بخواهید و طلای خریداری شده را با فاکتور مطابقت دهید که در آینده برای فروش آن دچار مشکل نشوید.

  • سفارش ساخت سرویس طلا 

در صورت پیدا نکردن سرویس طلای دلخواه و موردپسند خود می توانید سفارش ساخت آنرا به یک طلاساز بدهید تا سرویس طلا ایده آل شما را بسازد، بدین ترتیب یک سرویس منحصر بفرد خواهید داشت که مخصوص خودتان است.

خرید سرویس طلا سنگین یا سرویس طلا سبک؟

یقینا انسانها سلیقه های متفاوتی با یکدیگر دارند که آن سلیقه در نوع خود منحصر بفرد است، عده ای از طلاهای بزرگ و پر زرق و برق لذت میبرند و عده ای دیگر از طلاهای سبک و ظریف.

پیشنهاد ما این است که بجای یک سرویس طلای سنگین، دو سرویس طلای سبک تر خریداری کنید زیرا کاربرد بیشتری دارند و علاوه بر مراسم عروسی میتوانید بعدها از آنها در مراسم و مهمانی های دیگر نیز استفاده نمایید.

 

سخن آخر

یادتان باشد که برای جذابیت بیشتر، نیازی به خرید و استفاده از سرویس طلا یا جواهر خیلی بزرگ و سنگین نیست، بلکه شما تنها باید یک سرویس طلای مناسب برای شب عروسی خود انتخاب و استفاده کنید.

کارشناسان ما در گالری مدرن برای راهنمایی بهتر شما در خرید انواع طلا و جواهرات در بخش مجله اینترنتی اطلاعات مناسبی در اختیارتان قرار میدهند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *