بهترین مدل های گوشواره طلا

بهترین مدل های گوشواره طلا

بهترین مدل های گوشواره طلا

بهترین مدل های گوشواره طلا کدام ها هستند و چه ویژگی های خاصی دارند؟ چگونه میتوان یک گوشواره طلا مناسب را انتخاب کرد؟ آیا گوشواره طلا بعنوان هدیه گزینه مناسبی است؟ و ….

از گذشته تا به حال همواره هدیه دادن کاری زیبا و ارزشمند برای نشان دادن احساسات و افکار ما نسبت به کسانی است که دوستشان داریم، در این میان زیورآلاتی مانند طلا و نقره دارای بیشترین محبوبیت هستند.

همچنین میتوانید بخوانید: گوشواره طلا مناسب 

بهترین مدل های گوشواره طلا

همانگونه که میدانید گوشواره ها از انواع زیورآلات هستند که از دوران باستان در مدل ها و جنس های مختلف مورد استفاده قرار میگرفتند.

در این بخش سعی داریم تا سه مدل از بهترین مدل های گوشواره طلا را که میتوانید به عنوان گزینه ای مناسب به عزیزان خود هدیه دهید، معرفی نماییم.

The Best Models Of Gold Earrings 1

در سالهای اخیر یکی از رایج ترین و همچنین پر طرفدارترین مدلهای گوشواره، گوشواره های میخی بوده اند که پین آن به شکل میخ در پشت نرمه گوش قفل می‌شود.

این نوع از گوشواره ها معمولاً کوچک و ساده و سبک وزن هستند و بهمین دلیل برای هدیه دادن یا سرمایه گذاری گزینه بسیار مناسبی میباشند و یکی از دلایل محبوبیت آنها در میان جوانان نیز همین مساله است.

البته در ساخت این گوشواره ها از انواع سنگ‌های قیمتی مانند الماس یا مروارید نیز استفاده میشود که جلوه ویژه‌ای به آن می‌بخشد.

گوشواره‌های میخی برای صورت‌های باریک و کشیده بسیار مناسب هستند، و براحتی با هر تیپ و استایلی از اسپرت گرفته تا رسمی قابل استفاده میباشند.

از جمله قدیمی ترین و شناخته شده ترین مدل های گوشواره، گوشواره‌های آویز هستند که گاها تماماً از یک فلز و یا ترکیبی از فلز و جواهر میباشند.

این نوع از گوشواره ها معمولا در دو مدل عریض و باریک تولید میشوند و از نرمه‌ گوش آویزان میگردند که در انتهای گوشواره یک سنگ قیمتی مانندالماس یا مروارید بصورت آویز قرار دارد.

این گوشواره ها برای بانوانی که صورت گرد و مربعی دارند بسیار مناسب است زیرا صورت و گردن را کشیده تر و بلندتر نشان میدهد، و همچنین برای بانوانی که موهای بلندی دارند گزینه جذاب و مناسبی است.

این گوشواره‌ها با تکان و حرکت سر جلوه بهتری برای صاحب خود دارند.

این گوشواره ها نیز از شناخته شده ترین و همچنین پرکاربردترین مدل های گوشواره هستند، که همان‌طور که از نامشان نیز مشخص است، شکل دایره‌ای دارند.

گوشواره حلقه‌ای درون سوراخ رفته و دور نرمه‌ گوش حلقه می‌شود، این مدل گوشواره ها معمولا با حلقه‌های باریک و بزرگ و در ضخامت های مختلف ساخته میشوند.

گوشواره حلقه‌ای معمولا ساده و یا به‌ همراه سنگ‌های قیمتی میباشد، این مدل از گوشواره ها میتواند بصورت حلقه منظم یا نامتقارن باشد که نمونه‌های نامتقارن برای کسانی که دوست دارند متفاوت باشند، مناسب است.

این گوشواره‌ها برای صورت‌های مربعی شکل بهترین گزینه بشمار می‌روند.

رنگ های بهترین مدل های گوشواره طلا

گوشواره های طلا زنانه غالبا در رنگ زرد، سفید و رز گلد تولید می شوند که همانطور که بارها نیز گفته ایم برای داشتن بهترین و مناسب ترین گوشواره در ابتدا باید به سلیقه و علاقه و سپس به رنگ پوستتان توجه کنید.

برای نمونه به گوشواره طلا ویچنزا نگاه کنید که چگونه از ترکیب هر سه رنگ در طراحی و ساخت خود بهره برده است.

در حال حاضر بهترین و متفاوت ترین رنگ که برای تمام پوست ها و همچنین استایل ها مناسب است، رزگلد میباشد که ترند برتر سال 2021 نیز بوده است.

 

قیمت بهترین مدل های گوشواره طلا

همانگونه که میدانید تعیین یک قیمت واحد برای انواع زیورآلات کار بسیار دشواری و نا ممکنی است، زیرا عوامل بسیار زیادی وجود دارد که بر قیمت آنها تاثیر گذار میباشد، این عوامل عبارتند از:

  • وزن و مدل گوشواره
  • آلیاژهای بکار رفته در تولید گوشواره‌ها
  • عیار گوشواره طلا
  • سنگ استفاده شده در گوشواره
  • اجرت ساخت طلا ساز
  • سود فروشنده

 

در فروشگاه اینترنتی مدرن گلد میتوانید انواع گوشواره های طلا را با ویژگی ها و همچنین قیمت ها بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان خرید خود را بصورت آنلاین با بهترین قیمت و خیالی آسوده تهیه نمایید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *