تفاوت نیم ست و سرویس طلا

تفاوت نیم ست و سرویس طلا

تفاوت نیم ست و سرویس طلا

تفاوت نیم ست و سرویس طلا در چیست؟ کدامیک کاربردی تر و پر استفاده تر هستند؟ و … برای پاسخ به این سوالات کافی است که در این بخش همراه ما باشید.

در تمام دوران تاریخ افراد همواره برای زینت خود و یا نشان دادن موقعیت اجتماعی و شخصی شان مانند تاهل یا وابستگی های نژادی از طلا و جواهرات استفاده می‌کردند.

نیم ست و سرویس طلا نیز همواره از مهمترین زیورآلات رایج مصرفی در میان بانوان بوده اند. این نوع از زیورآلات در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی و تولید میشوند.

مهمترین تفاوت نیم ست و سرویس طلا

همواره خرید و هدیه دادن طلا به خانم‌ها برای آنها هیجان‌انگیز است اما با توجه به وجود طرح‌ها و مدل های متنوعی که امروزه در انواع زیورآلات وجود دارد، گاه انتخاب و تصمیم گیری بسیار سخت میشود.

در بین انواع مدل های طلای موجود در بازار، انواع نیم ست و سرویس های طلا همواره محبوب و پر طرفدار و مورد توجه ویژه‌ بانوان هستند. حال ببینیم از بین این دو مدل، کدام گزینه بهتری برای انتخاب و خرید است؟

  • تفاوت در تعداد قطعات 

همانگونه که در بخش نیم ست طلا مناسب نیز گفتیم معمولا نیم ست های طلا تعداد اجزای کمتری نسبت به سرویس های طلا دارند چنانکه سرویس طلا شامل مجموعه کاملی از گردنبند، یک جفت گوشواره، دستبند و انگشتر میباشد نیم ست های طلا شامل یک یا دو قطعه طلا است.

نیم ست طلا معمولا شامل یک گردنبند با آویزی ظریف و یک جفت گوشواره، در برخی موارد شامل یک آویز با یک جفت گوشواره، برخی اوقات شامل یک گردنبند و دستبند میباشد.

  • تفاوت در کاربرد 

معمولا از سرویس های طلا در مراسم و مناسبت‌های خاص و رسمی و همچنین تشریفاتی استفاده میشود، اما از نیم ست های طلا معمولا در مهمانی‌های نیمه رسمی و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی استفاده می‌شود.

همچنین بطور معمول خانم‌هایی با سن بالاتر از سرویس های طلا استفاده میکنند و خانم های جوان تر علاقمند به استفاده از نیم ست ها هستند، بنابراین معمولا نیم ست طلا دخترانه و سرویس طلا زنانه به حساب می آید.

  • تفاوت در طرح و مدل 

نیم‌ست‌ های طلا نسبت به سرویس های طلا مدل‌های ظریف‌تر و ساده‌تری دارند، سرویس های طلا بدلیل استفاده از سنگ‌های گران‌قیمت پر زرق و برق تر هستند.

  • تفاوت در وزن و قیمت 

از آنجا که نیم ست های طلا ظریف تر و قطعات کمتری نسبت به سرویس‌ طلا دارند، درنتیجه دارای قیمتی پایین‌تر و در نهایت  فروش بیشتری هستند.

سرویس‌های طلا چون یک مجموعه کامل هستند و معمولا شامل جواهر یا سنگ و نگین های قیمتی در نتیجه وزن و قیمت بیشتری نیز دارند.

  • تفاوت در تناسب و هماهنگی با نوع پوشش

از آنجا که نیم ست های طلا ظریف تر و سبک تر هستند خیلی راحت و ساده با استایل های مختلف ست و هماهنگ میشوند اما این مطلب درباره سرویس های طلا کمی دشوارتر است، زیرا باید حتما با نوع و مدل پوشش هماهنگ شوند تا به خوبی به چشم آیند.

بدین ترتیب مهمترین تفاوت نیم ست و سرویس طلا در تعداد قطعات و اجزا تشکیل دهنده آنها میباشد که تفاوت های دیگر را نیز تحت الشعاع قرار میدهد.

جدیدترین مدل های نیم ست و سرویس طلا

در حال حاضر خرید‌های آنلاین با توجه به مزایای بی نظیر خود مانند امکان مقایسه محصولات بیشمار، و صرفه جویی در زمان و هزینه توانسته اند به خوبی جایگزین خرید حضوری شوند.

بر همین اساس و با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا ما در فروشگاه اینترنتی مدرن گلد جدیدترین نیم ست های طلا و همچنین بهترین سرویس های طلا را با قیمت مناسب و طراحی و تنوع بی‌نظیر در اختیارتان گذاشته ایم.

بنابراین دیگر مهم نیست ساکن کدام شهر و یا حتی کشور هستید، از سراسر دنیا به سادگی و با چند کلیک می‌توانید علاوه بر کسب اطلاعات جامع طلای متناسب با سلیقه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *