ست کردن چند انگشتر طلا با هم

ست کردن چند انگشتر طلا با هم

ست کردن چند انگشتر طلا با هم

ست کردن چند انگشتر طلا با هم و به صورت هم زمان ابتدا توسط سلبریتی‌ها و سپس در مراسم های فرش قرمز‌ شروع شد و خیلی زود مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و وارد دنیای مد و فشن شد؛ به طوری که امروزه شاهد سبک‌های مختلفی از ست کردن انگشترها با هم هستیم.

از نظر بسیاری از بانوانی که دارای سن و سال بیشتری هستند، استفاده از چند انگشتر طلا در کنار هم اصلا زیبا نیست و بهتر است برای زیبایی بیشتر از انگشتر طلا جواهر استفاده کرد. اما باید بگوییم که با توجه به مُد این چند سال اخیر، ترکیب انگشترهای طلا در کنار هم میتواند شما را جذاب و چشم گیر کند!

چگونگی ست کردن چند انگشتر طلا با هم

در همین ابتدا باید بگوییم که برخی از افراد به اشتباه تصور میکنند که ست کردن و هارمونی بخشیدن تنها مختص پوشش آنها است، در صورتی که اگر جزء مصرف کنندگان دائمی زیورآلات و اکسسوری ها هستید باید بدانید که زیورآلات نیز چه در یک دسته خاص و چه در دسته های مختلف باید با  یکدیگر تناسب داشته باشند تا بتوانند ظاهری چشم نواز به شما ببخشند.

مهمترین مزیتی که ست کردن انگشترها با هم دارد آن است که می‌توانید با انگشتر طلا ساده و معمولی جلوه تازه ای بخشیده و بدین ترتیب هر بار انگشترهای متنوعی را با هم ست کرده و ترکیبی زیبا و منحصر به فرد برای خود بسازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید بر روی لینک ست کردن طلا و جواهرات با پوشش کلیک نمایید.

همانطور که می دانید انگشترها جز قدیمی ترین و همچنین پر استفاده ترین زیورآلات از گذشته تا به امروز بوده اند، که همواره از آنها برای جلوه و جذابیت دست ها و بیشتر انگشتان خود استفاده می کنیم.

در حال حاضر بسیاری از بانوان به خصوص آنها که در سنین نوجوانی و جوانی هستند تمایل دارند به تقلید از مد و افراد معروف، از چند انگشتر در دستان خود استفاده کنند اما پس از استفاده از نتیجه آن راضی نیستند. در این بخش نکاتی مهم در خصوص استفاده از چند انگشتر با هم در اختیارتان قرار خواهیم داد.

در حقیقت این روند ست کردن، بدین صورت است که در آن چند انگشتر طلا را روی یک یا چند انگشت می اندازید. در بیشتر موارد این مساله با استفاده از حلقه و پشت حلقه نامزدی در یک دست و حلقه ازدواج در دست دیگر صورت می گیرد.

برای مشاهده انواع حلقه و پشت حلقه طلا و همچنین انواع حلقه طلا ازدواج بر روی لینک های آنها کلیک کنید.

انواع انگشتر طلا | انگشتر طلا ساده | انگشتر طلا ظریف | انگشتر طلا با سنگ قیمتی | انگشتر طلا ماه تولد | انگشتر طلا جواهر

برای داشتن ظاهر و استایلی خاص و چشم نواز ابتدا این دو نکته مهم را بخاطر داشته باشید:

  • استفاده از طلا و جواهرات مناسب با موقعیت موردنظر
  • استفاده از طلا و جواهرات مناسب با سن و سال خود

یک قانون خوب و کلی در زمینه استفاده از طلا و جواهرات وجود دارد که همیشه کمتر، بیشتر و بهتر است. بنابراین شاید برای درخشش بیشتر تنها چیزی که شما نیاز دارید یک انگشتر طلا ساده است که به زیبایی و ظرافت هر چه تمام تر طراحی و ساخته شده باشد.

بهتر است مجموعه انگشترهای شما منسجم باشند اما خیلی با یکدیگر همخوان نباشند. برای مثال بسیاری از بانوان در زمان ست کردن چند انگشتر تلاش میکنند که از انگشتر طلا ظریف و نازک استفاده کنند تا دستهایشان بی دلیل شلوغ نشود، بدین ترتیب میتوانند چند انگشتر طلا نازک را در یک دست یا در یک انگشت بیاندازند.

روش دیگری که میتوان در ست کردن انگشترها استفاده کرد، استفاده از انگشترهایی با رنگ های متضاد و استفاده از انگشترهایی با طرح های متفاوت میباشد که بدین ترتیب دیگر ظاهر شما یکنواخت و خسته کننده نخواهد بود. انگشترهای طلا در رنگ های رزگلد یا طلایی یا سفید، زمانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند باعث جلب توجه و جذابیت بیشتر می شوند به خصوص اگر این ترکیب رنگ با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

انواع انگشتر طلا | انگشتر طلا ساده | انگشتر طلا ظریف | انگشتر طلا با سنگ قیمتی | انگشتر طلا ماه تولد | انگشتر طلا جواهر

بایدها و نبایدهای ست کردن چند انگشتر طلا با هم

یکی از سوالات رایج در این مورد آن است که چند انگشتر را باید با هم استفاده کنیم تا ست شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مساله کاملا شخصی و سلیقه ای است و به شما بستگی دارد که بخواهید از چند انگشتر استفاده کنید.

یک تصور همیشگی ما این است که هر چه از طلا و جواهرات کمتر و ظریف‌تر استفاده کنیم، شیک‌تر به نظر می آییم. این طرز فکر درست استاما گاهی اوقات برخی از پوشش ها به گونه‌ای است که باید کمی تنوع در طلا و جواهرات خود به وجود آوریم. ممکن است با توجه به نوع استایل و پوشش خود مجبور باشید تا یک انگشتر طلا باریک را با یک انگشتر طلا پهن ست کنید یا یک حلقه طلا با سنگ قیمتی  را با یک انگشتر طلا ساده.

در این باره تنها یک نکته حائز اهمیت است که بهتر است آن را رعایت کنید و آن اینکه که اگر از چند انگشتر طلا استفاده می کنید آنها را بر روی چند انگشت مختلف و یا بر روی یک یا دو انگشت بیاندازید.

و این نکته را بخاطر داشته باشید که داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد کاملا به علاقه و سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد و بنابراین ممکن است آنچه موردعلاقه شما باشد، در نظر دیگری خوشایند به نظر نرسد!

در زیر به تعدادی از اصول مهم در زمینه ست کردن انگشترها خواهیم پرداخت که در شکل گیری استایل مخصوص به خود، بسیار مفید هستند:

  • ترکیب کردن انگشترهای قدیمی با جدید 

برای ایجاد یک ست انگشتر طلا زیبا نیازی نیست که حتما تمام انگشترها از مدل های جدید و به روز باشند، میتوانید با استفاده از مدل های قدیم و جدید آنها را مکمل یکدیگر کنید.

ببینید کدام انگشترها بیشتر با یکدیگر از لحاظ رنگ، شکل، طرح و اندازه تناسب دارند. با ترکیب چند مدل و ست کردن انگشترهای ساده‌ای که دارید، به یک ست انگشتر طلا خاص و منحصر به فرد دست خواهید یافت.

  • استفاده از انگشترهایی با سنگ های قیمتی 

بسیاری از افراد دوست دارند که از انگشتر طلا با سنگ ماه تولد خود استفاده کنند و عده ای دیگر تمایل دارند تا از انگشتر طلا سنگ قیمتی مانند یاقوت یا زمرد بهره ببرند، میتوانید از چند انگشتر با سنگ قیمتی در کنار یکدیگر استفاده کنید، سنگ هایی که به شما شادابی و انرژی ببخشند.

در این مورد باید تلاش کنید تا رنگ‌هایی از یک خانواده را انتخاب کنید. رنگ‌های مختلف از یک رنگِ واحد جلوه بسیار زیباتری نسبت به چند رنگ در کنار هم دارند. ترکیب طلای سفید با رزگلد، یک انگشتر طلا زرد ساده با یک انگشتر طلا سفید کنده‌کاری شده میتواند یک ترکیب زیبا برای خود بسازید. سعی کنید از انگشترهای خیلی مشابه استفاده نکیند زیرا جلوه انگشترهایتان از بین می رود.

  • استفاده از ترکیب انگشترهای ساده با انگشترهای جواهر 

یکی از جذاب ترین و خاص ترین ست کردن ها که همواره میتواند شما را در میان جمع متفاوت نشان دهد، استفاده از انگشتر طلا ساده در کنار انگشتر طلا جواهر و انگشترهای جواهرنشان است. بدنیت ترتیب هر دو انگشتر بدلیل تضاد آشگاری که با یکدیگر دارند، به خوبی به چشم می آیند و ظاهری زیبا و چشم نواز به انگشتان شما میدهند.

  • استفاده از انگشترها در اندازه ها و مدل های مختلف 

همانطور که در سطرهای بالا اشاره کردیم استفاده از ترکیب رنگ های متضاد و مختلف در انگشترها میتواند باعث درخشان شدن استایل شما شود، همچنین استفاده از انگشترهایی در مدل ها و اندازه های مختلف نیز میتواند ظاهری بی نظیر برای شما بوجود آورد که در این مورد نیز میتوانید انگشترها را در رنگ های متفاوت نیز مورد استفاده قرار بدهید.

انتخاب و استفاده از انواع انگشترها در اندازه ها و مدل های مختلف و متفاوت، بیانگر جسارت شما در نوع پوشش و استایلتان می باشد.

برای مشاهده انواع انگشتر طلا بر روی لینک کلیک کنید. 

انواع انگشتر طلا | انگشتر طلا ساده | انگشتر طلا ظریف | انگشتر طلا با سنگ قیمتی | انگشتر طلا ماه تولد | انگشتر طلا جواهر

با توجه به مطالبی که در این بخش گفته شد میتوانیم نتیجه بگیریم که ست کردن چند انگشتر طلا با هم درست همانند ست کردن چند دستبند با یکدیگر، یک ترند مد است، و راهی برای بیان سبک شخصی شما. به همین خاطر بسیاری از بانوان در انتخاب و ست کردن طلا و جواهرات خود از هر نوع، بیشترین سختگیری را دارند، زیرا میخواهند منحصر به فرد و خاص ظاهر شوند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *