طلا و جواهرات مناسب بهار

طلا و جواهرات مناسب بهار

طلا و جواهرات مناسب بهار

در نظر بسیاری از بانوان بهار هیجان انگیزترین فصل سال است زیرا نه سرمای زمستان را دارد و نه آفتاب گرم تابستان را. بنابراین در نظر کارشناسان مد و زیبایی طلا و جواهرات مناسب بهار آنهایی هستند که از طبیعت الهام گرفته اند.

در این بخش قصد داریم تا کمی درباره انواع مدل های طلا و جواهر که میتوانید در فصل بهار از آنها استفاده کنید، مطالبی مفید در اختیارتان قرار دهیم.

انواع طلا و جواهرات | طلا و جواهرات مناسب | طلا و جواهر بهاره | خرید طلا و جواهر

انواع طلا و جواهرات مناسب بهار 

بهار تازه ترین فصل سال است، فصل رنگ های روشن و طراوت و در سراسر دنیا با شروع سال جدید و آغاز بهار، بروزترین مدل ها در زمینه های مختلف مانند زیورآلات، اکسسوری ها و پوشش ها و استایل ها به جهانیان ارائه میشود.

 

  • گردنبند طلا مناسب بهار 

از آنجا که در فصل بهار دیگر خبری از لباس هایی ضخیم و پوشیده نیست، پس می توانید خود را با طلا و جواهرات زیبا آراسته کنید.

استفاده از گردنبندهای چند لایه، یا چند زنجیر طلا بصورت ساده و طرح دار در اندازه های مختلف، گردنبندهای ضخیم کارتیر میتواند به بهترین شکل ممکن به زیبایی و استایل شما کمک کند.

  • انگشتر و حلقه طلا مناسب بهار

یک انگشتر طلا نگین دار در کنار یک رینگ ساده، یا چند انگشتر ساده حلقه ای با ترکیبات نزدیک به هم، چند انگشتر یا حلقه در یک انگشت، انگشترهای بزرگ با سنگ های سفید یا رنگی میتواند ظاهری فوق العاده زیبا و منحصر به فرد به شما بدهند.

  • گوشواره طلا مناسب بهار

گوشواره ها جزء زیورآلاتی هستند که اگر بدرستی انتخاب شوند از هر زینت دیگری ما را بی نیاز می‌کنند. گوشواره‌های آویزی، گوشواره طرح زنجیری، حتی ساده و بدون هیچ نگین یا سنگ قیمتی براحتی میتوانند در فصل بهار شادابی و نشاط را به شما انتقال دهند.

  • دستبند طلا مناسب بهار 

دستبندها از جمله زیورآلاتی هستند که در هر طرح و مدلی میتوانند تغییراتی شگرف در استایل و پوشش ایجاد کنند. یک دستبند ساده طلا چرم،  دستبند طلا ظریف، دستبند جواهر با سنگ قیمتی و …. انتخاب هایی هستند که میتوانید برای پوشش خود در فصل بهار از آنها استفاده نمایید.

  • نیم ست‌ طلا مناسب بهار

همانطور که میدانید نیم ست‌ها ساده تر از سرویس های طلا میباشند، بهمین سبب براحتی با انواع پوشش ها و استایل ها هماهنگ شده و در موقعیت های گوناگون میتوان از آنها استفاده کرد.

یک نیم‌ست طلا طرح دار چه مدرن و چه کلاسیک میتواند ترکیبی جذاب را برای شما رقم بزند. همچنین استفاده از نیم‌ست‌های زنجیری با گردنبندهای پهن بهترین زینت برای فصل بهار بشمار می آیند.

بهترین طلا و جواهرات مناسب بهار

بهار در همه جای دنیا فقط با یک رنگ توصیف میشود: رنگ سبز ، که از طیف روشن تا تیره را در بر میگیرد. بنابراین زیباترین و جذاب‌ترین سنگ زینتی و قیمتی که به ذهن هر کسی می‌رسد زمرد است.

این سنگ علاوه بر زیبایی، خواص درمانی نیز دارد و از گذشته مورد استفاده افراد قرار میگرفته است. رنگ سبز زمرد، باوقار و آرامش‌بخش است و حتی تکه ای کوچک از آن در طلا علاوه بر ارزشمندی، زیبایی شگفت‌انگیزی نیز به آن میدهد. بنابراین یکی از زیباترین و مناسب ترین زیورآلات برای این فصل میتواند یک انگشتر طلا زمرد یا یک گردنبند طلا زمرد باشد.

مروارید نیز جز جواهراتی است که به دلیل رنگ روشن و آرام بخش و شکوه خود، با هر پوشش و استایلی قابل ست کردن و هماهنگی است و همچنین هیچ گاه از مد نمی افتد و برای هر بانویی با هر رده سنی مناسب و قابل استفاده است.

یک گردنبند طلا مروارید یا یک دستبند طلا مروارید براحتی میتواند توجه همه را به خود جلب کند، خصوصا بانوان نوجوان که در انتخاب زیورآلات خود سخت پسند هستند.

سخن آخر

امروزه دیگر افراد فقط خود را به یک طرح یا یک رنگ محدود نمیکنند، بلکه تلاش میکنند تا از طرح ها و مدل های جدید و همینطور رنگ های مد روز در پوشش و استایل خود استفاده کنند. از همین رو در ساخت طلا رنگ های دیگری مانند سفید و رزگلد نیز همراه با سنگ های زینتی بسیار استفاده میشوند.

در این بخش تلاش کردیم تا ایده هایی کوچک برای استایل بهاره خود و انتخاب طلا و جواهرات مناسب بهار در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که توانسته باشیم راهنمای خوبی در اختیارتان قرار دهیم.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *