طلا و جواهرات مناسب هر موقعیت

طلا و جواهر مناسب | انتخاب طلا و جواهر مناسب | خرید طلا و جواهر | طلا و جواهر مخصوص مهمانی

طلا و جواهرات مناسب هر موقعیت

طلا و جواهرات مناسب هر موقعیت چگونه زیورآلاتی هستند؟ آیا ضروری است که برای هر موقعیتی از جواهراتی خاص استفاده کنیم؟ اگر تمایل دارید تا پاسخ این سوالات را بدانید، در این بخش همراه ما باشید.

امروزه از جمله مشخصه های اصلی و مهم شیک پوشی، آراستگی و مطابق مد روز بودن است، بخاطر داشته باشید که هر طلا و جواهری برای هر موقعیتی مناسب نیست.

از گذشته تا به حال همیشه دورهمی ها چه مهمانی های خصوصی، چه تشریفاتی، چه مراسم رسمی و حتی مراسم ترحیم و … بهترین فرصت برای خودنمایی افراد برای نشان دادن لباس و جواهراتشان به دیگران بوده است.

انتخاب طلا و جواهرات مناسب هر موقعیت

زیورآلات علاوه بر آنکه تکمیل کننده زیبایی و جذابیت پوشش هستند، نشان دهنده شخصیت شما نیز هستند پس باید در انتخاب آن دقت زیادی بخرج دهید.

بخاطر داشته باشید که در هنگام خرید طلا و جواهرات اولین فاکتور آن است که موقعیت و شرایطی را که قرار است در آن از آن زیور استفاده کنید، را حتما در نظر بگیرید. هر طلا و جواهری موقعیت خاص خود را دارد.

همانطور که در دورهمی های دوستانه با یک تیشرت و شلوار جین، از زنجیرهای کوتاه و بلند اسپرت استفاده میکنید، در مراسم سوگواری نباید از جواهرات براق و درشت و رنگین استفاده کنید.

اولین قانون شیک پوشی آن است که تلاش کنید تا همواره لباسی مناسب با موقعیتی که در آن هستید بپوشید. مسلما هیچکس دوست ندارد که در دورهمی ها  نگاه های سرزنش گر و آزاردهنده دیگران متوجه شود.

با توجه به نوع موقعیت لباس بپوشید، لباس‌های بیش از حد پوشیده یا کمتر از حد معمول اگر مناسب نباشد شما را درگیر نگاه های زننده میکنند.

  • طلا و جواهرات مناسب محل کار

دقت کنید در چه نوع فضایی کار می‌کنید: مدرسه، اداره دولتی، شرکت خصوصی، بیمارستان یا ….

معمولا برای محل کار از طلا و جواهرات کلاسیک و ساده‌ مانند حلقه‌ های تک نگین، گوشواره‌ طلا میخی، آویز طلا ساده، دستبند زنجیره‌ای یا النگوهای ساده تکی استفاده میکنند.

خانم ها اگر قرار است گردنبندشان دیده شود، یک نیم ست طلا مروارید با گردنبندی کوتاه و یا انگشتری کاملا ظریف بسیار مناسب است و آقایان نیز ساعتی با طرح کلاسیک و ساده بهمراه حلقه‌ ازدواج ساده کاملا برایشان مناسب است.

نباید در محل کار از جواهرات خیلی بزرگ یا پرزرق و برق و درخشان استفاده کنید، همچنین گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ یا آویزدار یا دستبندهای چند لایه، النگوهای بزرگ یا گردنبند طلا چندلایه فقط باعث حواس پرتی شما میشوند.

  • طلا و جواهرات مناسب دورهمی‌های دوستانه

معمولا این مراسم ها بگونه ای هستند که شما در آنها راحت و آزاد هستید که بدون هیچ قید و بندی خودتان باشید و هر کاری که دلتان می‌خواهد بکنید؛ گوشواره‌ طلا آویزی و بلند، چند انگشتر با طرح های مختلف، دستبندهای پهن و گردنبندهای لایه‌دار و ….

  • طلا و جواهرات مناسب مراسم رسمی و خاص

این مراسم فرصتی مناسب برای درخشیدن است، پس باید زیورآلاتی خاص و باشکوه داشته باشید اما در عین حال چون افراد ناآشنا و غریبه نیز در آن حضور دارند پس باید متانت و وقار خود را نیز حفظ کنید.

اگر لباس شما ساده است، سرویس هایی با سنگ های قیمتی نظیر زمرد و الماس‌ انتخاب کنید تا ظاهری جذاب و فریبنده داشته باشید، و اگر لباستان پر زرق و برق است از جواهرات ساده تر برای خودنمایی بیشتر استفاده کنید.

گوشواره‌های چلچراغی یا آویزی، گردنبند طلا با سنگ جواهر یا نگین همواره میتوانند شما را در معرض توجه قرار دهند.

در آخر نیز توجه کنید برای آقایانی با تیپ های رسمی سنجاق سینه، دکمه سردست یا یک دستبند چرمی بسیار نازک و ظریف در کنار ساعت میتواند بهترین و مناسب ترین انتخاب باشد. برای آقایان متاهل نیز حلقه ازدواج از جنس پلاتین یا طلای سفید بهمراه یک ساعت شیک گزینه ای در خور توجه است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *