نکات مهم خرید دستبند طلا

نکات مهم خرید دستبند طلا

نکات مهم خرید دستبند طلا

در این بخش قصد داریم تا درباره نکات مهم خرید دستبند طلا مطالبی مختصر و مفید در اختیارتان قرار دهیم.

همواره خرید کردن برای بسیاری از بانوان لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین تفریح است خصوصا اگر برای مناسبتی خاص باشد. اما گاه همین تفریح تبدیل به کاری دشوار و دردسرساز نیز می شود.

همانگونه که میدانید قیمت طلا روزانه در حال تغییر است و مدل ها و طرح های مختلفی نیز از انواع محصولات طلا به بازار عرضه میشوند، هیچ فرقی نمیکند که طلا را به چه منظوری و برای چه کسی خریداری میکنید، در هنگام انتخاب و خرید طلای موردنظر خود باید نهایت دقت را به خرج دهید که حتی اگر طلا را بعنوان سرمایه نیز خریداری کردید، اولا از خرید خود راضی باشید و دوما دچار ضرر نشوید.

برای مشاهده انواع دستبند طلا بر روی لینک کلیک کنید.

نکات مهم خرید دستبند طلا

همانگونه که بارها گفته ایم دستبند طلا جزء زیورآلات پرمصرف در بین خانم ها و همچنین آقایان است، خصوصا این زینت خاص در میان جوانان طرفداران بسیاری دارد زیرا براحتی با انواع پوشش ها و استایل ها و همچنین اکسسوری های دیگری مانند ساعت و انگشتر ست میشود و از آنجا که همواره در معرض دید است، به خوبی میتوانید با آن ظاهری شیک و جذاب و متفاوت برای خود ایجاد کنید.

حال ببینیم برای انتخاب و خرید یک دستبند طلا مناسب چه نکات و اصولی را باید در نظر بگیریم:

 

۱. انتخاب بهترین عیار دستبند طلا 

حتما کلمه عیار را بارها شنیده اید، باید بدانید که ارزش طلا، با عیار آن تعیین می‌شود. طلای ۲۴ عیار کاملا خالص است، و بنابراین مرغوب‌تر و گران ‌قیمت‌تر نیز هست اما از آنجا که این طلا بسیار نرم است، زودتر آسیب می‌بیند.

اکثر طلاهایی که در بازار عرضه میشوند، طلای 18 عیار هستند زیرا دارای مقاومت و استحکام بیشتری می باشند. بنابراین در هنگام خریددر نظر داشته باشید که مناسب ترین دستبند طلا برای شما خصوصا بای استفاده همیشگی و روزانه، دستبندی با طلای 18 عیار است.

۲. انتخاب رنگ دستبند طلا 

همانگونه که میدانید امروزه مصنوعات طلا در رنگ های متفاوت ساخته و به بازار عرضه میشوند. این مساله که کدام رنگ بهترین است به تنهایی کافی نیست زیرا باید ببینید کدام رنگ با پوست شما هارمونی دارد.

برای افرادی که دارای پوست سفید و مهتابی هستند، دستبند طلا زرد و برای افرادی که دارای پوست تیره یا سبزه  هستند، دستبند طلا سفید مناسب ترین انتخاب است؛ زیرا تضاد رنگ پوست با رنگ دستبند درخشش و جلوه بهتری به شما میدهد.

آنچه این روزها باعث استقبال بیشتر افراد از طلای رزگلد شده است، ویژگی منحصر به فرد این رنگ می باشد که برای تمام پوست ها انتخابی مناسب است و رنگی متفاوت و جذاب دارد که میتواند استایلی شیک و خاص به شما بدهد.

3. انتخاب طرح و مدل دستبند طلا

پیش از هر گونه انتخاب و خرید، ابتدا هدف خود را از خرید مشخص کنید؛ دستبند طلا را برای چه موقعیت هایی میخواهید؟ سپس مطابق با نیاز خود خریدتان را انجام دهید.

برای مصرف مداوم و روزانه به سراغ دستبندهای کلاسیک بروید زیرا براحتی باز و بسته می شوند، اما برای مراسم رسمی و تشریفاتی بهتر است دستبند جواهری زیبا خریداری کنید تا شکوه و جلوه ای بی نظیر به شما ببخشد.

یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب دستبند، دستبند طلا مروارید است زیرا ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن بوده و هرگز از مد نمی‌افتد، بعلاوه برای تمام رده های سنی مناسب میباشد.

۴. همیشه برندها، بهترین نیستند!

این تصور که همواره گران ترین و همچنین خرید از برندهای معتبری مانند کارتیر، تیفانی و … منحصر بفردترین استایل را به ما میدهد، کاملا اشتباه است، گاه شما با یک دستبند طلای ساده با قیمتی مناسب میتوانید استایلی زیبا و منحصر به فرد برای خود بسازید.

محصولات این برندها به دلیل شهرت جهانی‌ شان دارای قیمت های بسیار بالا هستند، و بیشتر برای مراسم رسمی و تشریفاتی و همچنین محافل خاص و پر شکوه مناسب میباشند.

پس اگر بودجه محدودی دارید، خرید از برندهای معروف و گران‌قیمت گزینه مناسبی نیست.

۵. خرید از گالری های معتبر طلا و جواهرات

بخاطر داشته باشید که باید طلای موردنظر خود را از فروشگاه های معتبر طلا و جواهرات خریداری کنید و حتما فاکتور خرید بخواهید. بدین ترتیب در هنگام فروش طلا مشکلی نخواهید داشت، خصوصا اگر جواهری ارزنده خریداری کرده باشید و فاکتور و شناسنامه داشته باشد.

طلای سفارشی شما در مدرن گلد، با یک بسته بندی شیک و منحصر بفرد؛ به شما تقدیم می گردد و همواره میتوانید به روزترین مدل های طلا و جواهر را از ما بخواهید.

 

همچنین بخوانید: بهترین دستبند طلا برای هدیه دادن 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *