چگونگی ست کردن دستبند با انگشتر طلا

چگونگی ست کردن دستبند با انگشتر طلا

چگونگی ست کردن دستبند با انگشتر طلا

چگونگی ست کردن دستبند با انگشتر طلا یکی از نکات مهمی است که هر بانو و آقای شیک پوش باید از آن اطلاع داشته باشد، چرا که اگر این امر به خوبی و با دقت انجام گیرد، میتواند در ایجاد یک استایل منحصر به فرد و خاص برای شما بسیار موثر باشد.

داشتن ظاهری شیک و منسجم، از انتخاب بلوز متناسب با کفش و گوشواره ای هماهنگ با گردنبند و همچنین ست کردن دستبند با انگشتر و …، میتواند در ارتباطات و برخوردهای اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد، چیزی که کمتر کسی به آن توجه میکند.

از آنجا که انگشترها و دستبندها زینت دهنده و جلوه گر کننده دستان شما هستند، توجه به نوع و طرح و همچنین ظرافت آنها در ظاهر شما بسیار مهم استريال چرا که در نظر بسیاری از افراد کیفیت و نحوه پوشش و زیورآلات شما، میتواند نشان دهنده شخصیت و نوع بینش شما باشد.

اصل کلی در ترکیب طلا و جواهرات

اگر میخواهید مورد توجه قرار بگیرید، باید ظاهر و استایلی متفاوت برای خود ایجاد کنید که در همان نگاه اول افراد را به سمت خود جلب کند. بدین ترتیب در درجه اول نوع لباس و به روز بودن و خوش استایلی آن بسیار مهم است و پس از آن زیورآلات و اکسسوری هایی که از آنها استفاده می کنید. نوع پوشش هر کس میتواند نشان دهنده شخصیت او باشد.

اگر دوست دارید تا از چند قطعه طلا و جواهر به صورت همزمان استفاده کنید، باید آنها را با یکدیگر هماهنگ نشان دهید. مهمترین و اصلی ترین قانون در این باره آن است که طلا و جواهرات شما تعداد کمی داشته باشند اما ارزشمند و خیره کننده باشند.

میتوانید از هر زیورآلات و اکسسوری برای زیبایی بیشتر خود استفاده نمایید، اما امروزه دیگر کمتر کسی است که از همه زیورآلات برای درخشش خود استفاده کند.

ست کردن دستبند با انگشتر | دستبند طلا ظریف | انگشتر طلا ظریف | انواع دستبند طلا | انواع انگشتر طلا

چگونگی ست کردن دستبند با انگشتر طلا

دستبندها و انگشترها از قدیمی ترین و در عین حال پر طرفدارترین زیورآلاتی هستند که همواره مورد استفاده خانم ها و آقایان قرار می گیرند، زیرا به تنهایی نیز میتوانند باعث درخشش و زیبایی و تغییر و ایجاد یک استایل خاص برای شما گردند.

برای مشاهده 7 مدل انگشتر طلا جذاب زنانه در گالری مدرن گلد، میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

 

حال ببینیم برای ست کردن دستبند با انگشتر چه نکاتی را باید رعایت کنیم:

  • انتخاب زیورآلات ظریف و سبک 

این نکته را در انتخاب دستبند و انگشتر طلا به خاطر داشته باشید که زیبایی این زیورآلات در وضوح و مشخص بودن آنها است. با انتخاب دستبندهای ظریف اما خاص مانند دستبند طلا ظریف قلب و دستبند طلا ظریف اسم میتوانید ظرافت و زیبایی را مهمان دستان خود کنید.

از آنجا که انگشترها همواره در مرکز توجه هستند، در کنار یک دستبند طلا ظریف میتوانید انگشتری جواهر نشان انتخاب کنید تا جواهر آن باعث درخشش انگشتان شما شود. بدین ترتیب انگشتر طلا ظریف نگین زمرد و برلیان میتواند انتخاب بسیار شایسته ای برای شما باشد.

  • استفاده از رنگ های مکمل

برای برخی از افراد ترکیب و تطبیق دادن طلا و جواهرات امری سرگرم کننده است. پیدا کردن دستبند و انگشتری که دقیقاً یک رنگ هستند، شاید لذت بخش باشد اما این نکته را بخاطر بسپارید که برای داشتن استایلی جذاب و خیره کننده باید ترکیب دستبند و انگشتر شما مکمل یکدیگر باشند.

طراحان مد معتقد هستند که برخی از بهترین ترکیب های طلا و جواهرات استفاده از طلای رزگلد با زرد و همچنین سنگ فیروزه با طلای سفید است. از ایجاد ترکیب رنگ ها نترسید تا بتوانید منحصر به فرد ظاهر شوید و سبکی مخصوص به خود بیافرینید.

برای مشاهده انواع انگشتر طلا در گالری مدرن گلد، میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

  • استفاده از دست های مختلف

بسیاری از افراد فکر میکنند که بهتر است از دستبند و انگشتر بر روی یک دست استفاده نمایند، این امری سلیقه ای و شخصی است.

در محیط های کاری و یا در جلسات رسمی، استفاده از انگشتر و دستبند با هم جالب نیست و باعث تنزل جایگاه شما می شود؛ پس بهتر است از یکی از این زیورآلات استفاده نمایید و یا به جای استفاده از دستبند و انگشتر در یک دست، انگشتر را در یک دست و دستبند را در دست دیگر بیاندازید.

نگران نباشید با جدا کردن آنها، ظاهر شما محافظه کارتر شده و همچنان ظاهر و استایلی مطابق با مد روز دارید.

برای مشاهده انواع دستبند طلا در گالری مدرن گلد میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

ست کردن دستبند با انگشتر | دستبند طلا ظریف | انگشتر طلا ظریف | انواع دستبند طلا | انواع انگشتر طلا

سخن آخر 

البته در نظر بسیاری از افراد بهترین و ساده ترین راه، استفاده از طلا و جواهرات ست مانند انواع نیم ست طلا و یا انواع سرویس طلا میباشد.

با این حال از آنجا که ممکن است هزینه این قبیل از زیورآلات کمی بالا باشد و یا نیازی به خرید آنها نباشد، میتوانید جواهرات روزانه خود مانند انگشتر یا حلقه ازدواج را با کمی دقت و البته خلاقیت با ساعت یا دستبند خود ست کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *