گردنبند طلا عروس

گردنبند طلا عروس

گردنبند طلا عروس

گردنبند طلا عروس از آن دسته زیورآلاتی است که اگر بدرستی انتخاب شود حتی بتنهایی میتواند موجب زیبایی و جذابیت خیره کننده عروس خانم ها در مراسم ازدواجشان شود.

بخاطر داشته باشید که شکوه و جلال عروس تنها به لباس و میکاپ او نیست، بلکه طلا و جواهرات نیز تکمیل کننده استایل او هستند.

ایده هایی برای انتخاب گردنبند طلا عروس

این مساله که لباس عروس مهمترین و تاثیرگذارترین بخش در عروس میباشد، کاملا درست است اما از تاثیر طلا و جواهرات عروس نیز نباید غافل بشویم.

همانگونه که در بخش خرید سرویس طلای عروس نیز گفتیم از آنجا که شب عروسی مهمترین شب زندگی هر فردی است، باید چیزی انتخاب کنید که در درجه اول آن را دوست داشته باشید و کاملا مطابق سلیقه تان باشد.

در این بخش به نمونه هایی از بهترین مدل ها و طرح های گردنبند طلا عروس اشاره میکنیم که با توجه به علاقه و سلیقه خود میتواند در تصمیم گیری کمکتان کند.

همچنین میتوانید برای مشاهده انواع سرویس طلا بر روی لینک کلیک کنید.

  • گردنبند طلا عروس طرح قلب 

طرح و مدل قلب در تمام دنیا نماد عشق و علاقه و دوست داشتن است، بهمین دلیل در سراسر دنیا عشاق برای نشان دادن عشق و علاقه خود به طرف مقابل از گردنبندهایی با طرح قلب بعنوان هدیه استفاده میکنند.

امروزه بسیاری از عروس ها نیز در مراسم ازدواج خود از یک گردنبند با طرح قلب برای زیبایی بیشتر خود استفاده مینمایند که علاوه بر رساندن مفهوم عشق، زیبایی و درخشش بی نظیری نیز دارد.

گردنبند و آویز طلا قلب تیفانی  یکی از نمونه کارهای بسیار شیک و مدرن گالری مدرن گلد است که بدلیل طراحی خاص و زیبایی که دارد میتواند انتخابی مناسب بعنوان گردنبند طلا برای عروس خانم ها باشد.

گردنبند طلا مناسب | خرید گردنبند طلا | انتخاب گردنبند طلا عروس

  • گردنبند طلا عروس با مروارید یا صدف

از گدشته تا به امروز استفاده از مروارید چه بصورت یک رشته و یا ترکیب شده با طلا، همواره باعث درخشش و زیبایی صاحب خود شده است چرا که علاوه بر زیبایی ساده ای که دارد، سنگی ارزشمند و قیمتی نیز هست.

برای نمونه میتوانید گردنبند طلا مروارید از برند تیفانی را مشاهده کنید.

بنابراین اگر عروس خانمی بدنبال گردنبندی خاص و کلاسیک و در عین حال مدرن است که بتواند آن را همواره بر گردن داشته و برای تمام موقعیت های مختلف بعدی نیز از آن استفاده کند، گردنبند طلا با مروارید بهترین انتخاب است.

یک رشته مروارید کلاسیک به عنوان گردنبند با وجود تمام سادگی‌ اش، زیبایی شگفت‌انگیزی به عروس هدیه میدهد.

البته امروزه به دلیل قیمت بالای مروارید اصل، زیورآلاتی از صدف دریایی نیز ساخته می‌شود که در ظاهر کاملا شبیه مروارید بوده و علاوه بر قیمت مناسب،رنگ های متفاوتی نیز دارند که برای افراد علاقمند میتوانند انتخاب مناسبی باشند.

  • گردنبند طلا عروس چند لایه

همانطور که بارها نیز گفته ایم هنگام انتخاب و خرید طلا و جواهرات حتما باید به مدل لباس دقت کنید، خصوصا لباس عروس که انواع مختلفی دارد و هر نوع یقه، گردنبند متناسب با خودش را دارد.

برای لباس عروس هایی با یقه های خیلی باز، بهتر است از گردنبندهای چند لایه استفاده کنید تا فضای خالی میان گردن و سینه را پر کند.

این گردنبندها با آویزهای ظریف و سبک، جذابیت بی‌نظیری به لباس و همچنین سر و گردن  شما میدهند.

گردنبند طلا مناسب | خرید گردنبند طلا | انتخاب گردنبند طلا عروس

  • گردنبند طلا عروس با طرح های خاص 

یک قاعده کلی در مد این است که اگر از لباس بسیار ساده استفاده میکنید، برای جلوه بخشیدن به آن باید از طلا و جواهرات بزرگ و یا پر زرق و برق برای جلوه بیشتر استایل خود بهره ببرید.

همچنین اگر لباس شما طرحی کار شده و شلوغ دارد باید برای جذابیت و جلوه بیشتر طلا و جواهراتی ساده را انتخاب کنید تا این تضاد ترکیبی منحصر بفرد به ظاهر و استایل شما بدهد.

این روزها گردنبندهایی با طرح های سه بعدی و خاص به بازار عرضه میشوند که انتخابی جسورانه و خاص برای داشتن ظاهری مدرن و منحصر بفرد هستند.

  • گردنبند طلا عروس طرح بی نهایت 

از دیگر طرح های خاص گردنبند طلا عروس که در سالهای اخیر نیز بسیار طرفدار پیدا کرده اند، گردنبندهایی با نماد بی نهایت هستند که برای نشان دادن عشق ابدی میان عروس و داماد استفاده میشوند.

گردنبند طلا مناسب | خرید گردنبند طلا | انتخاب گردنبند طلا عروس

 

  • گردنبند طلا عروس با سنگ های قیمتی

بسیاری از عروس ها تمایل دارند که گردنبندی با سنگ های قیمتی داشته باشند، و در برخی کشورهای غربی نیز از جواهرات آبی رنگی مانند یاقوت کبود بعنوان سنبل عشق و وفاداری در مراسم عروسی استفاده میکنند.

گردنبند طلا سنگ یکی از نمونه کارهای زیبای ما در گالری مدرن گلد است که میتواند انتخابی منحصر بفرد برای عروس خانم ها باشد.

در این بخش تلاش کردیم تا برای انتخاب گردنبند طلا عروس ایده هایی در اختیارتان قرار دهیم تا به هر چه بیشتر جذاب شدنتان در مراسم عروسی کمک کنیم.

اما بخاطر داشته باشید که همیشه بهترین زیورآلات گران ترین ها نیستند بلکه آنهایی هستند که از پوشیدن آنها احساس رضایت و راحتی کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *