سیاست حریم خصوصی

مدرن گلد با توجه به اجبار خصوصی بودن اطلاعات شخصی مشتریان گرامی خود برای هر گونه خرید نظر و ثبت سفارش خود را موظف می داند تا اطلاعات کاربران را در نهایت امنیت نزد خود محفوظ نگه دارد .

این اطلاعات شامل شماره همراه ، آدرس ، ایمیل ، نام و نام خوانوادگی کاربران و همراهان خود می‌باشد در نتیجه با خیال راحت اطلاعت خود را ثبت کنید و اطمینان حاصل فرمایید این اطلاعت با همراهی پشتیبانان سایت کاملا محفوظ می باشد .

درج ادرس ، ایمیل و شماره همراه شخصی به منزله مورد تایید بودن کاربر است از همین روی از شما عزیزان تقاضا میگردد برای قطعیت و ثبت نهایی سفارش این اطلاعات را تکمیل نمایید.از اطلاعات کاربری شما فقط برای ثبت سفارش و همچنین موجودی محصولات جدید مرتبط و یا تخفیفات سایت استفاده خواهد شد . شما عزیزان میتوانید با اطلاعات تکمیلی فرد دیگری ثبت سفارش را انجام دهید و محصول را از طریق ایشان دریافت نمایید.

به این نکته که مدرن گلد  فقط با ایمیل Goldgallery2018@gmail.com ، info@moderngold.ir  با شما همراهان گرامی در ارتباط میباشد توجه ویژه داشته باشید و در صورت ارسال محتوا از هر طریق دیگر با برند مدرن گلد ما را مطلع بفرمایید (هیچگونه مسئولیتی از طرف سایت مدرن گلد با راه های ارتباطی، غیر از موارد ذکر شده امکان پذیر نمیباشد)

تمامی نظرات پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان از فیلترینگ ضوابط و شرایط وبسایت عبور میکند و در صورت اختلاف الفاظ انشاع و … ویرایش شده و در نظرات کاربران ثبت خواهد شد .

در صورت انقال مالکیت خط و یا واگزاری اطلاعات از جمله ایمیل و … حتما اطلاعات ثبتی خود را در سایت مدرن گلد اصلاح و یا حذف نمایید در صورت سوء استفاده از این اطلاعات به دست اشخاص دیگر مدرن گلد هیچگونه مسئولیتی را قبول نمیکند و اینگونه سوء استفاده پیگرد قانونی را به همراه خواهد داشت.

به اطلاع کاربران میرسانیم که وبسایت مدرن گلد همانند دیگر وبسایت ها کوکی و ip شما عزیزان برای تسهیل در خدمات استفاده مینماید همچنین به شما این اطمینان را میدهیم که از سنگین ترین پروتکل های امنیتی در این وب سایت استفاده شده است و تمام تلاشمان بر این پایه میباشد که اطلاعات شخصی شما به بهترین و امن ترین روش ممکن محفوظ بماند.

به کمک نیاز دارید ؟ با ما ارتباط برقرار کنید