ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس مجلسی

ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس مجلسی

ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس مجلسی

ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس مجلسی یکی از دغدغه های همیشگی بانوان خوش سلیقه و شیک پوش بهنگام حضور در مهمانی ها و مراسم خاص و تشریفاتی می باشد. شاید در نظر بسیاری از افراد چنین دغدغه ای مهم نباشد اما از آن جهت که بانوان همواره تمایل دارند که در راس توجه باشند، این مساله مهم است.

استفاده همیشگی از جواهرات و زیورآلات طلا در مجالس رسمی و مهمانی یک اصل مهم می باشد اما هماهنگی آنها با نوع پوشش شما در آن مجلس مهمانی بسیار حائز اهمیت و مهم می باشد.

در قدیم طلا و زیور آلاتی که وجود داشتند به شکلی نبودند که به راحتی بتوان آن ها را با انواع لباس های مجلسی ست و هماهنگ کرد. اما این روزها با توجه به طلاهای مدرن و مینیمال که در بازار موجود است به آسانی می شود آنها را با لباس مجلسی در یک مراسم و مهمانی ست کرد.

گردنبند طلا و دستبند طلا از جذابترین و محبوبترین نوع زیور آلات طلا می باشند که اگر به درستی انتخاب و مورد استفاده قرار گیرند می توانید با داشتن یک استایل جذاب و خاص همچون یک ملکه در مجالس و مهمانی ها بدرخشید.

در اینجا با ترفندهای ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس مجلسی آشنا می شوید راهکارهای مهمی وجود دارند که به شما یاد می دهیم بتوانید در مد زیور الات و لباس همیشه به روز باشید.

برای مشاهده انواع گردنبند طلا  بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ست گردنبند و دستبند طلا | ست دستبند و گردنبند طلا | گردنبند طلا سفارشی | ساخت دستبند طلا | انواع نیم ست طلا

ترفندهای ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس مجلسی

در قدیم تنوع دستبند طلا و گردنبند طلا آنقدر زیاد نبود که بتوان به راحتی آنها را ست و هماهنگ کرد.

اما این روزها با وجود طراحی های به روز و جذاب در انواع زیور آلات می توانید با چند روش ساده، به راحتی یک استایل جذاب و زیبا داشته باشید از جمله مهمترین این روش ها در زیر بیان شده اند:

برای مشاهده انواع دستبند طلا بر روی لینک کلیک کنید.

ست کردن طلا با رنگ لباس

رنگ لباس یکی از مهمترین فاکتور هایی است که در انتخاب سبک و نوع زیورآلات و جواهرات تاثیر میگذارد. اگر لباس شما دارای رنگ های تند می باشد، از زیور آلات و طلا ساده استفاده کنید. طلای ساده و مات بهترین انتخاب است که ظاهر شما را از شلوغی در می آورد.

ست کردن طلا با ظاهر لباس

اگر لباس شما مجلسی است، بهتر است از زیورآلات و جواهرات پر زرق و برق استفاده کنید. جواهراتی که دارای سنگ های زینتی قیمتی مانند الماس، زمرد، یاقوت و غیره هستند بهترین گزینه برای چنین مجالسی می باشند چرا که ظاهری بسیار شیک و لوکس به شما می بخشد.

لباس های ساده معمولا نیاز به زیور آلات بزرگ تر دارند که جلوه و نمای بیشتری داشته باشند.

ست کردن طلا با طرح لباس

بین طرح و رنگ لباس و طرح و رنگ طلا و زیور آلات رابطه معکوس وجود دارد. وقتی لباس ساده است، سراغ طلاهایی بروید که جلوه‌گر هستند؛ و برعکس، وقتی لباس شلوغ و پر از رنگ و طرح است سراغ طلاهای بسیار ساده و تک‌رنگ بروید. به همین سادگی

این را به یاد داشته باشید که شما از طلا و جواهرات برای تکمیل تیپ خود استفاده می‌کنید. بنابراین، زیور آلات را به رقیبی برای لباس‌های خود بدل نکنید.

به طور مثال، اگر پیراهن مجلسی تماما سیاه پوشیده‌اید که کاملا ساده است و کفش‌هایتان قرمز، بهتر است سراغ جواهرات قرمز رنگ بروید. به این صورت نشان می‌دهید که تمامی لباس و زیور آلاتتان را هوشمندانه و با فکر انتخاب کرده‌اید.

ست کردن طلا با یقه لباس

خط برش یقه لباس مانند قابی برای گردنبند می باشد و به همین دلیل بهتر است با فرم زنجیر و آویزی که استفاده می کنید هماهنگ باشد تا آویز شما به خوبی قابل مشاهده و زیباتر به نظر برسد. حتماً گردنبند را با خط گردن خود مطابقت دهید، این کار در جذابیت استایل شما بسیار موثر خواهد بود.

هدف از آویزان کردن گردنبند طلا، افزودن بر زیبایی تیپ و لباس است. بنابراین بسیار مهم است گردنبندی انتخاب کنید که در زیر یقه لباس به خوبی دیده شود و با طرح و شکل یقه، هیچ تداخلی نداشته باشد. البته از گردنبند می‌توان برای تغییر خط نگاه دیگران هم بهره گرفت.

به عنوان مثال ، اگر از یقه هفت استفاده می کنید، یک آویز بالای یقه شما می تواند معجزه کند. برای یک لباس یقه بلند، یک گردنبند طلا بلند فوق العاده زیبا خواهد بود. گردنبند طلا گرد و کوتاه با سایر یقه های گرد و قلبی بسیار عالی است.

ست کردن رنگ طلا با لباس

رنگ نگین طلا و جواهراتی که دارید با لباس از اهمیت زیادی برخوردار است. به این منظور اگر نگین طلای شما قرمز است، می توانید به سراغ لباس هایی بروید که با رنگ قرمز همخوانی دارند. طلایی با نگین های رنگی در کنار لباس های ساده تر بیشتر جلوه می کنند.

استفاده از طلای ساده

همیشه زیبایی با سادگی همراه است. به همین دلیل بهتر است که از جواهرات و طلاهای ساده و زیبا و ظریف استفاده کنید تا دلزده نشوید. بهتر است که از بستن هر گونه جواهرات خودداری کنید، چرا که جلوه زیبایی ندارد.

ست گردنبند و دستبند طلا | ست دستبند و گردنبند طلا | گردنبند طلا سفارشی | ساخت دستبند طلا | انواع نیم ست طلا

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *